اهلا وسهلا بك فى منتدى ميوزيكـــا

عزيزى الزائر يجب عليك التسجيل حتى تتم التنقل فى المنتدى بحرية تامة ان لم تملك حساب فعليك بالتسجيل والانضمام الى اسرة ميوزيكا

الادارة
اهلا وسهلا بك فى منتدى ميوزيكـــا

عزيزى الزائر يجب عليك التسجيل حتى تتم التنقل فى المنتدى بحرية تامة ان لم تملك حساب فعليك بالتسجيل والانضمام الى اسرة ميوزيكا

الادارة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ميوزيكا اغانى عربى اغانى اجنبى اغانى سينجلز افلام عربى افلام اجنبى تطوير .....تثبيت البرامج و الالعاب ...

الرئيسيةAl - metzangafأحدث الصورالتسجيلدخول

هــل معاملة الولد بالبنت فى الجامعة غلط

كاتب الموضوعرسالة
Admin
مديــــر المنتدى
تمالــى معاك
مديــــر المنتدى  تمالــى معاك
Admin

ذكر
الماعز
مستوى النشاط :
هــل معاملة الولد بالبنت فى الجامعة غلط Left_bar_bleue25 / 10025 / 100هــل معاملة الولد بالبنت فى الجامعة غلط Right_bar_bleue

مزاجى : هــل معاملة الولد بالبنت فى الجامعة غلط Anafar10

هــل معاملة الولد بالبنت فى الجامعة غلط Empty
مُساهمةموضوع: هــل معاملة الولد بالبنت فى الجامعة غلط   هــل معاملة الولد بالبنت فى الجامعة غلط Emptyالأربعاء يناير 20, 2010 6:20 am

هــل معاملة الولد بالبنت فى الجامعة غلط 251157

هل معاملة الولد بالبنت فى الجامعة غلط هل يجب ان يكون الواد فى حالو والبنت فى حالها هل يجب ان يفصلو البنات لوحدهم
والبنات عن الولاد ارئ كثرة حول هذا الموضوع وانا حقول رائى الشخصى ورائ هذا ممكن ان يكون صح وممكن خطأ .
لو علاقة الولد بالبنت فى الجامعة غلط مكنتش الحكومة عملت الجامعة ولاد وبنات ولا ايه مع ان علاقة الولد
بالبنت ترجع الى تربيت الولد وتربية البنت ويجب وان تكون علاقتهم فى حدود الادب والاحترام كتير من الولاد مش كويسين عارف بس طالما البنت الى قدامك محترمة لو انت مش كويس عمرك محتقدر تفعل معها شئ واسأل مجرب غير كدة ان اذا وقعت فى مواقف كثيرة مع بنات حتعمل ايه ؟؟؟ يعنى مثلا لو بنت بجحة وقفت وقلتلك اى حاجة مثلا مثلا ممكن اخد منك محاضرة زى مبيحصل ايه حتسبها وتمشى هه ولا حتكلمها وانت باصص فى الارض هههه اكيد حتكلمها ومش معقولة حتقولها لاء، بص خلينى فى الواقع انت محتصدق صح ايوة محتصدق انها جت منها انا شاب وعارف ألى بيحصل وحتخش فى علاقة كمان ورقم موبيل وهكذا قليل ألى حيكون ملتزم وحيسبها وقليل قليل ألى حيديها المحاضرة وبعدها حيمشى ، عارف هية حتبدأ بكدة :
البنت / لو سمحت.
الولد / ايون .
البنت / انت فى سنة كام .
الولد / فى كذا مثلا يعنى صحصح معايا .
البنت / طب بص انا كمان فى كذا انت بتحضر .
الولد / مش ديما ( فاشل ) .
البنت / طب معاك محاضرة كذا .
الولد / حتى لو مش معايا اجبهالك.
البنت / ميرسى اوى ( وتعرف ميرسى دى ممكن تكون لسة عارفها اول امبارح هه )
البنت / طب انا كونت عاوزاها ممكن .
الولد / اكيد بكرة اجبهالك (وهية ممكن تكون معاه بس علشان يواعدها وياخد الرقم وكدة خليك معايا انت متروحش فى حتة )
البنت / اوك. انا مش عارفة اقولك ايه .
الولد / متقوليش حاجة انتى تؤمرى ( الواد كلامنجى ههه )
الولد / طب بصى ممكن تخدى رقم تلفونى علشان بكرة ترنليلى قبل منزل علشان افتكرها .
البنت / ( زى العبيطة ) اوكى ماشى قول كام تقوم مطلعة ال n99 الى مأجراة من حمادة زحلقة الى فى الحارة ألى جبنهم وواخد امها وابوها رهن على التلفون .
الولد / ( محيصدق ) 012 وهكذا .
البنت / اوكى بكرة حرنلك .
الولد ماشى يا جميل يلا عاوزة حاجة .
البنت / ميرسى. باى
الولد / باى
ويروح بقى لصحابة يسيح تسيح جامد اوى وتعرفو انا كونت لسة ماشى مع بنت ايه جامدة اوووى وهية ممكن تكون مشلولة ويقولهم اختها ورحنا الكافتريا وقاعدنا وطلبت اتنيين عصير مانجة وكدة وهوة ممكن يكون اخدها بكرة الكلية عند سيد قرفو بتاع عصير القصب الى الكوباية بربع جنية علشان يوفر ويعرف يروح ههه ويعد الواد يمثل عليهم تمسلية ايه وشك على اساس انو مقطع السمكة وديلها ههه هما دول شباب اليوميين دول انجر فى التونجز يلا اشوفكو فى العدد القادم لما الواد حيقابل البنت هه متنسوش ان الولد مش حينام حيفضل صاحى لحد متنرلو البنت هههه وايه حترنلو رنة صغيرة جدااااا علشان ميفتحش علشها اة حرام البنت لسة شاحنة بجنية حرام يضيع على
الفاضى ههههه يلا سلامووز
مع تحياتى :. رومنسى بـــس منسى

https://almo7taref.7olm.org

صفحة 1 من اصل 1